čtvrtek 29. července 2004

ČESKÁ REPUBLIKA - Odjezd z vlasti

29/07/04 Ostrov

Je den před odjezdem tj. čtvrtek 29. 7. 2004. Batoh jsem už dvakrát přebalil a mam aspoň pocit, že jsem nic nezapomněl. V půl třetí mám domluvené kafčo s Diankou v cukrárně na staráku. Pěkně jsme pokecali a dostal jsem na památku 1$ s věnovaním pro stěstí na cestách:o) Musím trošku pospíchat, jelikož máme domluvenou rozlučkovou večeři u číňana u zámečku se sestrou Marcelou a s našima. Večeře proběhla fajn, dali jsme si s mamkou chod pro 2 osoby a měli narvané pupky. Marcela s taťkou si dali také nějakou dobrotu, ale stejně nám ujídali. Večer proběhlo ještě drobné balení a šli jsme spát něco po půlnoci. Vše bylo v pohodě nikdo nestresoval a tak jsem byl rád.


30/07/04 Ostrov

Raní stávání proběhlo klidně I já byl v celku klidný. Odjeli jsme s mamkou a taťkou chytit autobus v 5:30 z Karlových Varu do Prahy. U autobusu jsme byli přesně na čas, naložil jsem batoh a rozloučil se s mamkou a takou. Mamka brečela a taťka mel také na mále. Bylo mi smutno, já si pobrečel až za pár minut v autobuse, ale jen trochu držel jsem se.

V Praze jsem krátce po příjezdu prodal moji starou karimatku klukovi pres inzerát za tisíc kaček a byl jsem rad, že mi to pokryje část antimalarik, které jsem mel zamluvené v Lékárně u Červeného Orla. Byla tu fajn lékárnice a dokonce od Uherského Brodu, jmenovala se Dagmar Dolinská. Musel jsem však pospíchat, jelikož jsem mel schůzku v Brně za účelem sjednání cestovního pojištění. Stihl jsem autobus v 10:00 a tak jsem byl v Brně po 12 hodině. Do pojišťovny jsem dorazil dřív, než očekávali, ale nic nebránilo k uzavření pojistky. Standartní cena této pojistky je 29 tis. V Brně se mi podařilo pojištění uzavřít za 12440 Kč. Což je skoro neuvěřitelné. Tak pojištěni už mam v kapse a čekám na Standu mého parťáka. Ten holomek si jel pro turecká víza do Prahy a přijíždí až vlakem v 22:09. Utíkáme pak spolu na bus do Bratislavy. Již se nám však žádny nepodařilo chytit, vše byli plně obsazené a tak vyrážíme vlakem v 2:50 do Bratislavy.

Žádné komentáře: